4 high-end producten die ik graag zou willen hebben

11-08-2014 18:55

Er zijn altijd wel producten die je graag nog zou willen hebben op het gebied van cosmetica. Vandaag laat ik daar 4 luxe producten zien die heel erg mooi zijn & waar ik voor zou sparen.

 

1. Naked 3 urban decay pallette

Het is een prachtig naturel pallette met vooral Nude & roze kleuren. Waarom ik niet koos voor de naked basic of naked 2 pallete is omdat ik het heel erg mooi vind om in een look roze te verwerken.

Naked 3 Urban Decay pallette - rond de 45 euro

 

2. Nars Orgasm Blush

Nars Orgasm is misschien wel de populairste blush ever. Een schitterende oudroze blush met een goude glans. Deze blush zou overal bij passen & is altijd draagbaar.

 

NARS orgasm - 30 euro

 

3. NARS albatross highlighter

Nars Albatross is ook een prachtig product net als de blush. Hier ben ik erg naar benieuwd, ik  heb er veel goeds over gehoord en zou het dan ook met liefde willen testen.

Nars Albatross - 30 euro

 

4. Mac mineralize skinfinish 

 

Het laatste product waar ik het over ga hebben is een Mac product. Een goude highlighter die fantastisch glittert.

Mac mineralize skinfinish - 28 euro

 

Liefs Liselotte

Onderwerp: 4 high-end producten die ik graag zo willen hebben

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman