6 nieuwe nagellakjes

24-05-2014 17:16

Wiehoe! Ik heb 6 nieuwe/mooie nagellakjes gekregen waar ik heel blij mee ben en het leek mij leuk om het even met jullie te delen!

Je denkt vast, huh ? waar is de 6e, sorry die kreeg ik later pas en ik had de foto's al gemaakt. lees veder als je wilt zien welke dat is.

Nagellak 1 & 2 :

Links : Collistar '39 & Rechts : Collistar'

Collistar'39 mooi & zacht wit kleurtje, niet te heftig, niet te zacht.

Collistar'   Glimmende paars, met een soort gouden gloed. Prachtige & chique kleur.

 

Nagellak 3 : Koh colours ' Glamourous   purple

Prachtige combinatie van paars blauw en groen met een parelmoer glans.

 

Hema Long lasting '65

Mooie en felle roze voor de zomer :)

 

Mavala Racy Fuchsia '196

Donker roze erg goed dekend.  

 

En tada! de laatste ! Collistar ' 38 

Een hele diepe donker rode met een klein glittertje.

 

 

De prijzen weet ik niet, want ik heb ze gekregen. Ik ben er heel erg blij mee & ik vind het heel erg lief dat ik ze mag hebben. (samen delen met mn zus hihi).

 

Ik vind de kleurtjes heel erg mooi en zijn goed dekkend, en het zijn ook nog hele luxe nagellakjes.

Liefs Liselotte

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman