Absolute NUDE eyeshadow Palette : Catrice cosmetics

18-02-2014 21:03

Ik ben een hele groote fan van nude kleuren voor everyday. Ik zag hem in de winkel liggen en ik dacht die moet ik uitproberen!

Dit palette heeft 6 mooie nude kleuren, de kleuren gaan van licht goud naar donkerbruin.

Het palette deed me meteen denken aan de Naked Palettes. Dit is een goedkopere versie ervan.  Het pichment is niet heel erg sterk. Het zijn geen felle of harde kleuren.

Het palette was 5 euro bij de kruidvat. Je kan deze kleuren elke dag dragen maar ook natuurlijk bij een feestje of een andere gelegenheid.

De kleuren blijven niet heel lang zitten. Maar het houdt het wel goed uit als je er niet aan gaan zitten.

Deze kleuren zijn dus heel mooi en handig, je kan het ook makkelijk mee nemen met het bijbehoorende tasje. Voor op vakantie of in je tas.

Ik ben ook van plan om het Naked 3 palet te kopen.

 

De conclusie: Het palette is mooi voor elke dag, en als je niet te veel geld uit wilt geven, is het zeker een optie. Maar het zijn niet felle of sterkte kleuren die je heel goed ziet (daar moet je van houden).

 

Je kan dit palette op een mooie manier dragen/ Nude look :

1. neem je oogschaduw kwast en je blendingskwast.

2. neem een lichtere kleur een breng het van je ooglid tot je wenkbrauw aan met je oogschaduwkwast.

3. neem een middelmatige kleur van het tablet en breng het aan op je bovenste ooglid.

4. neem 1 van de donkerste kleuren voor het ooglid en blend het met je blendingskwast.

Hier komt nog een artikel over + foto's.

 

 

Foto van het palette :

 

Foto van swatchen:

 

 

Liefs Liselotte

 

 

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman