Baby lips collectie <3

21-11-2014 09:00

Babylips by mabelline, iedereen kent ze wel, & elke beautyliefhebber heeft ze wel. Baby lips zijn lippenbalsems met vaak een klein kleurtje. Ze zijn internationaal te koop voor ongeveer 3.50. Ik zag dat ze bij de kruidvat nu ook de zwarte verkopen. Persoonlijk vind ik die minder leuk dan de gekleurde baby lips. Maar misschien zal ik toch een poging wagen om ze een keer te kopen. In totaal heb ik 3 babylips, maar ik ben van plan om meer te sparen. Babylips zijn echt super lipbalsems en ze zien er ook nog super cute uit. Ben je benieuwd welke ik heb & welke ik het fijnste vind? Lees dan vooral veder!

 

 

 

 

De eerste is 'hydrate', een hele bekende. Blauw met roze letters. Volgensmij zelfs de bekenste. Ik heb gehoord dat om de 15 seconde iemand op de wereld deze baby lips koopt. De balsem zelf is doorzichtig/wit & geeft geen kleur af. Hij geeft een sinas smaakje en geur af. Deze is heel fijn en past heel leuk bij de collectie. Deze hydrateerd daadwerkelijk ook echt heel goed. Het maakt mn lippen heel zacht. Deze heb ik als laatst aan mijn collectie toegevoegd. Ik raad aan om deze als eerste te kopen als je nog geen babylips hebt. Waarom ik je aanraad om dat te doen is omdat het een simpele maar leuke is zonder kleur. Ook als je toch verzorgde lippen wilt hebben maar geen kleur wilt, is dit ook hele goede om te proberen!

 

 

 

De tweede is 'Pink punch', dit was mijn ook 2e babylips, het is een fel roze met gele letters. Hij ruikt zoekt en de balsem is ook roze. Deze babylips is heel girly en geeft een roze kleurtje af. De kleur blijft niet lang zitten maar het is ook geen lipstick. Ik vind het leuk dat het een kleurtje afgeeft & heb deze daarom ook veel gebruikt.

 

 

De laatste is ook mijn favoriet. 'cherry me' is een roodkleurige balsem met een kersen geur. Super jum en het kleurtje vind ik bij mij mooi staan. De huls is oranje met rode letters. Wel vind ik de verpakkingen leuker van de andere babylips. Maar als je niet naar de verpakking kijkt maar naar de balsems, vind ik dat deze er boven uitspringt.

 

 

I loveee babylips! Ze zijn super cute & heel fijn in gebruik. Welke hebben jullie? Wat is echt een aanrader? Let me know!

Alle deze Maybelline babylips zijn verkrijg baar rond de 3,50 bij kruidvat en diverse drogisten.
 

 

Love,

Lielotte

Baby lips collectie <3

De mint baby lip

Xxxxxx 21-11-2014
Die is zooo fijn dat is echt lekker groen met paars❤️

Nieuw bericht

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman