Blogazine : tijdschrift

11-02-2014 22:27

Blogazine !

Door dit magazine kreeg ik de inspiratie om ook te gaan bloggen. Het is een super leuk , echt een aanrader en ook nog is lekker dik.

Het tijdschrift met alles over bloggen, met leuke weetjes en fashion!

ik blijf er maar in lezen. Er staan verschilende verhalen over andere bekende beautybloggers zoals (beautygloss, Miss Lipgloss, Beautylabnl en meer !)

Echt een aanrader als je zelf ook een blog wil beginnen. (nog een andere tip : als je een blog wilt beginnen of hebt : de blogbijbel heel leuk, je leert er over hoe je een blog moet maken, hoe je meer bezoekers krijgt en waarover je kan schrijven, ik denk dat ik hem zelf ook ga kopen.)

 

 

foto van de cover :

 

Liefs Liselotte

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman