Bureau styling #2

29-07-2014 13:17

Zoals jullie weten ben ik dol op styling. Mode & accesoires. Nu ik een nieuwe kamer heb, hoort daar natuurlijk ook wat styling bij. Tegenwoordig kan je overal leuke dingen kopen om je (slaap)kamer wat leuker aan te kleden.

 

Als eerst deze zilveren schaal met 2 kaarsen & geurstokjes. Dit is een goedkope maar een hele mooie optie. Alles is van de Hema & alles heeft de zelfde geur het ruikt heerlijk naar jasmijn. De kaarsen kan je natuurlijk ook aansteken maar ik vind het zo voor de sier ook heel leuk staan.

 

Hema Candle Jasmine Freesia pear 2 euro ( per stuk )

Hema Fragance sticks Jasmine Freesia Pear Floral 5 euro

Een andere manier om  je bureau te decoreren is om van een simpel heel mooi bakje een pennen bakje te gebruiken, het staat leuk & het is handig! Dit bakje gebruik ik ook voor mijn kwasten en lipglosjes bij mijn kaptafel.

Ikea bakje 2,60

 

misschien vind je dit ook leuk om te lezen... 

- Cute bureau styling

 

Liefs Liselotte

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman