Catrice Cosmetics Absolute matt eyeshadow palette

16-03-2015 17:21

Er zijn veel nieuwe producten deze tijd uitgekomen en ook ik heb daar natuurlijk een kijkje in genomen ;)

Vandaag review ik het catrice cosmetics absolute matt eyeshadow palette, ik heb al eerder een Catrice Absolute palette gereviewd, namelijk Absolute NUDE eyeshadow Palette : Catrice cosmetics. Dus als je daar benieuwd naar bent kun je daar natuurlijk even kijken. 

 

 

 

ik hou super erg van matte kleuren/make-up & en het zijn prachtige alledaagse kleuren, dus leek mij deze heel geschikt om uit te proberen. Ik wist dat ik het absolute nude palette ook heel fijn vond, dus was er benieuwd naar dit palette.

 

 

 

De swatches zijn op zich prima, maar niet heel sterk. Dat valt me een beetje tegen, gelukkig is het op t oog heel anders. Behalve de middelste 2 die vallen weg bij de andere kleuren. Voor de rest vind ik de kleuren gewoon prima & is het echt super matt waar ik heel erg van hou. Ik zou dit palette gewoon elke dag kunnen gebruiken als ik zou willen. Als je bijvoorbeeld beginnende make-uper bent zou ik dit palette zeker aan raden. Simpele kleuren voor elke dag en geen glitter. Ook is het palette vrij goedkoop en makkelijk te krijgen.  Zelf zou ik t combineren met een zwarte matte eyeliner.

LOOK foto :

Je ziet hier t hier alleen niet goed. Deze selfie had ik gewoon gemaakt toen ik t zo had gecombineerd. Het blijft er ook lang opzitten. Vooral als je oogschaduw basisgebruikt.

Liefs

 

Liselotte

 

 

 

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman