Catrice Defining blush 070

18-03-2014 11:09

Ik wilde een nieuwe roze blush en deze heeft een  vel roze kleur en is betaalbaar dus het leek mij leuk om uittetesten.

Deze blush is erg populair van Catrice en wordt al heel lang verkocht  en nu nog steeds.

 

De Blush 070 is de felste roze kleur van de defing blushes van Catrice.

De blush is hoog gepichmenteert en heeft vitamine E.

 

Mijn mening : De kleur is voor mij iets te vel voor elke dag gebruik, maar je kan hem iets uitvegen en dan is de blush zacht roze en heel natuurlijk.

Ik vind het een fijne blush, zeker een aanrader en ook nog is low budget.

rond de 4 euro bij de kruidvat te halen.

 

op de foto lijkt de blush donkerder maar het is wel iets zachter.

foto :

kwast : Kruidvat blush brush rond de 3-4 euro.

 

Liefs Liselotte

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman