Christina Aguilera luchtje : Secret Potion

16-02-2014 21:46

Het Christina Aguilera : eau de parfum. : secret Potion.

Ik vind dit luchtje erg lekker om elke dag op te doen. Het is heerlijk zoet en blijft de hele dag zitten.

Dus als je een lange school/werk dag hebt is dit wel heel erg fijn.

Het luchtje is echt een luchtje voor wat jongeren vrouwen (vind ik persoonlijk).

Ook vind ik dat het luchtje erg leuk er uit ziet stoer en schattig tegelijk.

aan het flesje zit aan de bovenkant een schattig bedeltje.

het flesje heeft een afbeelding met een schild.

De naam van het luchtje daarin tegen is erg mysterieus. Erg goed bedacht.

 

Ik heb dit luchtje  gekocht bij de kruidvat want er was een actie 1 + 1 gratis. De andere heb ik aan mijn zus gegeven, die hem ook erg lekker vind.

De prijs van het luchtje was 16 euro. Niet duur, maar het is wel de kleinste versie, 15 Ml.

Ik ben erg zuinig met dit luchtje want hij is echt een aanrader!

Dus mensen : als jullie ook een Christina Aguilera luchtje willen kopen : vooral doen!

 

Foto:

 

Liefs Liselotte Amman

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman