Collective shopblog mei 2014

25-05-2014 12:34

k heb deze maand een aantal dingetjes gekocht, niet veel, maar wel leuk om even te laten zien.

Aller eerst heb ik wat cosmetica gekocht. 

-Essence eyeshadow strawberry ice cream 68 ' shimmer effect (roze)

De kleur sprak me aan door de lieve roze.  

-Essence eyeshadow starlight 03 'sparkling effect (zilver)-1,80

mooie glitter touch boven de lieve roze.

-Essence mattifying compact powder' pastel beige'11 - 2,80

Ik had een nieuwe poeder nodig en ik heb gehoord dat deze erg fijn is dus het leek mij leuk om uit te proberen.

-Kruidvat poederkwast - 1,99

Om te testen, maar het heeft een wel heel aparte vorm....

-Ecotools six piece starter set - 9,99

Ik wilde deze perse hebben want ik hoorde van Vera Camilla ( www.veracamilla.nl ) dat het een heel goed setje is & het was afgeprijsd!! van 20 naar 10! wow, dat is wel heel goedkoop voor zo'n kwastenzet. Het is allemaal van sintetische haren en gemaakt van bamboo en ook nog is recycled. En daar ben ik dus echt voor.

 

Vandaag ben ik ook nog even naar Amsterdam geweest en heb daar een super leuke croptop gekocht.

Het is zwart met wit achtige print met het nummer 36.

- H&M croptop - 14,95.

 

Dit was de shopblog, niet veel maar wel heel leuk allemaal.

 

Heel veel liefs,

Liselotte

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman