Cute bureau styling

14-02-2014 15:24

Ik werk/blog elke dag aan mijn bureau, maar het moet er natuurlijk wel leuk uit zien !

Daar voor heb ik wat leuke dingetjes bedacht! :D

Ik kan me niet concentreren als het niet op geruimd is, dat is zo onoverzichtelijk.

Het ziet er heel gezellig uit vind ik, gezellig plekje om huiswerk te maken.

Ik heb op mijn bureau een pennen bakje van de IKEA voor 3,95. Het is eigelijk een plantjesbak, maar ik vind dit heel erg geschikt voor pennen( Links midden of foto).

Je kan ook in het pennenbakje je makeup kwasten in bewaren.

 

Foto:

Waar ik ook een echte fan van ben is : Noteboekjes!

Het is zo schattig en handig om mee te nemen.

Ik schrijf al mijn ideetje's op in zulke boekjes en zo kan ik er later over bloggen.

Ook schrijf ik er dingen in op om me te herrineren wat ik nog moet doen bij To Do.

Dit zijn twee boekjes die ik vaak gebruik, kijk hoe leuk ze zijn!

foto 2 :


Ik hoop dat jullie hier iets aan hadden!

 

Liefs Liselotte

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman