Eigen domein naam ! Beautybylotje.nl

25-12-2014 13:03

Hee lieve lezers,

 

Ik heb eindelijk een eigen domein naam. Beautybylotje.nl, ik ben er echt heel blij mee, hier door is mn site veel sneller te vinden. Het duurt wel even voor dat het verwerkt is, ongeveer 48 uur. en dan is het niet langer Beautybylotje.webnode.n, maar gewoon beautybylotje.nl !  Ik vind t echt heel cool. Ik kom net terug van de kerk, mn moeder was net aan het preken, het ging over engelen en ik vond het heel mooi.(ze is dominee, wel vrijzinnig) Vanavond lekker uiteten! mmm, misschien maak ik er wel een blog post over.  Ik heb trouwens ook nog kerstcupcakes bedacht, dus als ik zin heb maak ik ze zo en maak ik er een video over. Ookal is het als die video klaar is, geen kerst meer, maar alsnog wel leuk, en sommige kan je ook voor gewoon doen, voor het hele jaar bedoel ik. Maar voor de rest : ik hoop dat iedereen het gezellig heeft met kerst en nog fijne dagen toegewenst. 

 

 

Love Liselotte

 

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman