Essence longlasting Lipstick 'love me' 13

07-05-2014 13:32

De essence longlasting lipsticks zijn altijd een groot succes geweest onder de bloggers. Een tijdje geleden was het mijn beurt om te kiezen, ik ging voor de essence longlasting lipstick 'love me' 13. Een mooie rustig allerdaags kleurtje.

Het eerste wat me opviel was het chique maar simpel mat omhulsel, zwart met de zelfde kleur roze middenrand als de lipstick.

Als je de lipstick open draait zie je het essence teken er in gegraveerd. Heel chique, net als Catrice & channel dat ook hebben.

Waarschijnlijk zagen jullie al dat ik de lipstick op had bij een FOTD. Ik vind de kleur een perfecte (bijna nude) kleur. Niet te heftig en zeker voor every day. 

Essence Longlasting lipstick 'love me' 13 - 2,40 verkrijgbaar bij diverse dogristen.

Hallo perfecte kleur!

Deze foto hoort bij : Face of the day :#selfiesunday - budget producten Essence/hema/catrice

De kleur is echt wel prachtig.

Longlasting? hmm, niet bij mij. hij blijft ongeveer 1,5 uur er op zitten. Veder is dit product prima en zou ik hem wel aanraden.

Geen geld voor zo'n lipstick. Dus ja, wel een aanrader, vooral vanwege de kleur. Maar super enthousiast ben ik ook niet omdat het niet lang houdt.

 

Liefs Liselotte

 

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman