Essence makkelijke ooglook (nieuwe producten

27-04-2014 16:35

Vandaag laat ik zien hoe je een makkelijke ooglook kan maken met de nieuwe producten van Essence. Ik heb producten uitgezocht die ik zelf heel erg fijn vindt en mijn favorieten van Essence.

Essence get big lashes volume boos - 3,60

Essence Waterproof eyeliner pen -  2,50

Essence I love stage eyeshadow base - 2,80

Essence 3D eyeshadow 11 irrisistible fox- trott - 3,30

( de prijsen zijn ongeveer, ik heb het bonnetje niet meer)

De look is makkelijk te maken, en is in een paar stappen klaar!


1: nog helemaal niks op mijn ogen.

2: eyeliner aan brengen! maak een dun lijntje langs de wimperrand. (ik heb geen wing gedaan, dat vind ik bij deze look persoonlijk minder mooi). Eigenlijk had ik beter eerst oogschaduwbasis en oogschaduw aan kunnen brengen maar zo kan het ook!

3: doe de oogschaduw basis op het ooglid en ga niet veder dan de arkadeboog. veeg het zachtjes uit dat het er natuurlijk uit ziet (ofterwijl, niks).

4: breng de donkere kleur van de oogschaduw aan de buitenkant aan. Doe aan de binnenkant van het ooglid de perzik/lichte kleur en blend het met elkaar.

Het eind resultaat!

Tada! mooie basic, simpele ooglook ! de kleuren kun je natuurlijk donkerder of lichter laten uitkomen door meer of minder te gebruiken maar ik vind het voor vandaag zo goed genoeg. De mascara maak je wimpen wel lang en daarom vind ik deze mascara zo fijn, ik heb hier maar 1 laagje op, dus zie je het niet heel erg duidelijk. de oogschaduw is heel erg mooi en zeker elke dag te gebruiken. De eyeliner maakt een goed dun lijntje en is goed gepichmenteert, niet te geloven dat je hem maar voor 2 en een halve euro kan kopen.

 

als je vragen hebt laat het hier onder achter!

 

 

Liefs Liselotte

 

 

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman