Essence Wave Goddess #2 soft touch eyeshadow' 01 have a break'

28-07-2014 15:05

Gister schreef ik over een ander product van de Wave Goddess collectie. De Essence Wave Goddess beach hair waves spray.

Vandaag maak ik een artikel over een ander product, een soft touch eyeshadow. De spray beviel mij heel erg goed, hoe zou deze oogschaduw mij bevallen?

Het wordt verpakt met een bescherminkje, zodat andere mensen er niet aan kunnen zitten.

Het is een mooie turkooise kleur. Dit product doet me denken aan de color tattoo van Maybeline New York.  Ik wilde de turkooise kleur van de color tattoo sowieso graag hebben, alleen is dat er nooit van gekomen. Dit  lijkt me een soort goedkopere versie van de colortattoo. De verpakking is simpel & tropisch.

De oogschaduw heeft een fijne structuur, heel zacht en het glittert prachtig.

Hier zie je het beter, prachtige glitter.

Ook de pigmentatie is waanzinnig, op de foto is het niet goed te zien, maar het is erg sterk. (zie swatch)

Ik vind dat de oogshaduw heel mooi en duidelijk te zien is. Als je het aanbrengt moet je wel veel op je kwast doen voor als je je hele ooglid wilt bedeken  met  blauwe oogschaduw. Veder blijft het de hele dag zitten wat je ook doet, zeker voor het strand is dit mooi, in het water gaat het er niet af ( dat is ook de bedoeling van Wave Goddess). Ik zou het niet voor elke dag dragen, maar het is perfect voor bijvoorbeeld een beachparty!

Het enige jammere vind ik aan deze oogschaduw dat je het moeilijk kan blenden met andere kleurtjes door de structuur. Maar veder vind ik dit een geweldige soft touch eyeshadow! Essence heeft me WEER blij gemaakt :)

 

Essence wave goddess #2 soft touch eyeshadow ' 01 have a break ' kost 2,39 verkrijbaar bij de kruidvat en trekpleister

 

 

 

Liefs Liselotte

Essence Wave Goddess #2 soft touch eyeshadow' 01 have a break'

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman