Essence Wave goddess beach hair waves spray

28-07-2014 15:26

Toen ik schreef over de nieuwe collectie van Essence, WAVE GODDESS, was ik erg benieuwd naar de oogschaduw, highlighter en de Spray. Deze spray belooft je haar golfende krullen te geven. Ik en wel heel erg benieuwd,  voor die prijs.. ?

 

Het design van de spray is rood met een blauwe plantenspuit applicator. Op het flesje staan leuke kleurtjes & bloementjes.

 

Het flesje is niet groot en is makkelijk neer te zetten op mn kaptafel.

 

Ik heb mn zus als proef konijn gebruikt, ze vond het idee dat je beachy krullen in je haar kon krijgen ook heel leuk.

 

 ingrediĆ«nten :


 

BEFORE.....

 

 

AFTER.....

 

 

Wow! Er is echt een wel een verschil, Beachy golfen zijn zeker aanwezig! Heel erg heftig verschil is er niet maar wel leuk, ook voor naar gewoon naar school enzo. Wat wel zo is, je kneet als het waren de golfen in het haar. Het is niet zo als je het er in sprayt dat meteen krullen er in zitten. Naar een aantal uurtjes zakken ze wel langzaam uit, maar hou je nog wel een mooie slag over. Voor de rest stinkt het ook niet.

 

 

Zeker een like, al helemaal voor de prijs!

 

Essence Wave Godness beach hair waves spray 3,59 verkrijgbaar bij de drogist.

 

Liefs Liselotte

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman