Face of the day #nomakeupbeautygloss + unboxing video??

08-06-2014 11:00

Zoals waarschijnlijk een aantal kinderen al weten, het was gister, 7 juni, #nomakeupbeautygloss day. Mascha van beautygloss heeft vorig jaar elke 7 juni een #nomakeupbeautygloss bedacht. Het idee daarvan is , je post een selfie waar je 100% natural bent. Geen makeup of iets. Wij meiden kunnen/durven ons gewoon te laten zien zonder makeup, because, you go girl! Er is niks om je voor te schamen en we kunnen heus wel een dag zonder makeup. Meer dan 1000 meisjes hebben mee gedaan en hebben een selfie geplaatst met de hastag #nomakeupbeautygloss. De meeste meiden hebben er een leuke quote bij gezet of bedacht. Ik vind het ook goed van Mascha dat ze dit heeft bedacht.  Zij schaamt zich er dan ook echt helemaal niet voor om zonder makeup te verschijnen. En dat is natuurlijk ook helemaal niet nodig. Want, heey, wij zijn net zo mooi zonder ! Ook is het de bedoeling dat je de hele dag geen make up draagt. Nope, zelfs geen CC cream of een beetje mascara, helemaal niks. 

 

En jullie raden het al, ik heb natuurlijk ook even meegedaan. Ik ben niet heel erg anders zonder make up. Ookal gebruik ik het wel voor een leuke touch-up & dan ben ik toch iets zekerder en blijer. De meeste meisjes vinden dat, of nou ja, op mijn school wel te minste. Daar is natuurlijk niks mis mee want make-up is toch echt wel iets heel leuks waar je je hele leven van kan genieten. Maar even over mijn #nomakeupbeautygloss selfie, ik schaam me dan ook echt niet zonder makeup & ik heb altijd wel een dag in de week dat ik niks op heb, maar als ik de kans krijg of heb , dan doe ik het toch met alle plezier op & dan meestal nog een natural look, geen velle lippen of iets. rustige nude tinten. Ik vind me zelf daar eigenlijk ook nog te jong voo, misschien leuk voor een feestje ofzoiets, maar voor gewoon naar school is dat echt een #notdone.

Hier is mijn selfie voor #nomakeupbeautygloss: 

Products I used : NONE!  Misschien heb je al deze foto voorbij zien komen op mijn instagram @leamman, volg me daarop!

 

Ookal is het geen 7 juni meer, je kan nog steeds mee doen!Het is dus heel simpel, je plaatst gewoon een selfie met de hastag #nomakeupbeautygloss. Een hele hoop meiden doen ook vandaag nog mee!

Wat vinden jullie van dit idee van Mascha? Laat het me hier onder weten!

 

Oke en dan gaan we over naar het unboxing gedeelte, ik heb een pakketje binnen gekregen van Skinpharma, waar ik super blij mee ben & ik ben Skinpharma daar ook ontzettend dankbaar voor. Van alle producten die ik krijg, ga ik natuurlijk een review van maken. Skinpharma is een webshop met hele leuke huidverzorging producten en ook makeup. Als het goed is krijg ik alleen maar huidverzorging producten. Maar wat ik dus wilde vertellen, er komt dus binnenkort een video online waar ik het pakketje uitpak. Aleen ik heb over een paar dagen een proefwerkweek dus ik moet natuurlijk ook leren en ik krijg vandaag bezoek. Dus ik moet even kijken wanneer het in de planning past van wanneer het uitkomt om die te maken. Ookal kan ik eigenlijk niet wachten, moet ik het toch maar doen. uch! I'm so excited! 

vergeet niet hieronder te reageren, bedankt lievies! 

Liefs Liselotte, beautybylotje

Face of the day #nomakeupbeautygloss + unboxing video??

Ik blog zelf ook!

Rosa 20-07-2014
Heeey liselotte! Ik ben Rosa van keulen en ik blog zelf ook al een paar jaar, je doet het echt super leuk ga zo door !
xo Rosa

Re:Ik blog zelf ook!

Liselotte amman 26-07-2014
Hallo Rosa, wat leuk! Hoe heet jou blog?
X liselotte

Nieuw bericht

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman