FOTD : beachy look #dayafter

27-07-2014 15:37

Het is eindelijk zover, ik ben verhuist.. Nu alleen nog uitpakken! Gelukkig ben ik al bijna klaar ;) Vandaag heb ik voor het eerst mn kaptafel gebruikt & het bevalt me heel erg ...:)

 

Vandaag heb ik gekozen voor een simpele / beachy look, rustig maar toch wel een leuk extratje.

Normaal doe ik niks met mn haar (gewoon steil) maar sinds ik de wave godness beach spray heb, is mn haar af en toe heel leuk aan het golfen. (Komt binnen kort review over)

 

make-up look:

Nude is altijd goed, ik kan me geen tijd voorstellen wanneer nude kleuren niet meer in zijn. Dus vandaag Nude, zoals ik meestal heb.

 

Haar - look :

Ik ben dol op deze beachy haar look, ook weer voor elke dag, binnen 2 minuten klaar!

 

Producten die ik heb gebruikt :

-Essence all about nude pallete

-Essence 13'love me' lipstick

-Catrice Blush multicolor

-NYC mascara show time

-Essence wave godness highlighter

-Hema Bronzer 01

-Essence Concealer stick 01

-Wave godness beach waves hair spray Essence

 

Liefs Liselotte

 

 

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman