Healthy food : Egg with paprika

30-03-2014 18:07

Yummy! 

 

Ik heb vandaag een heerlijk omelet gemaakt dat ik graag even met jullie wil delen, zodat je het zelf ook misschien wel kan maken!

Het is super simpel om te maken en super lekker!

 

Wat heb je nodig :

- 2 eieren

-paprika rauwkost

-snufje zout

-(eventueel) advocado

-(eventueel) brood

 

Stap 1 :

Je klopt de eieren los, door 2 eieren kapot te maken en in een bakje te doen. Je roert de eieren met een lepel of een vorkje tot het 1 geel geheel wordt.

Stap 2 :

Je doet wat olijfolie of boter in een pannetje, en gooit het losgeklopte ei er bij op een niet te groot vuurtje. daarna gooi je gelijk de paprika er bij. ( je kan het ook al gelijk in het bakje doen samen met het losgelopte ei maar ik had het zo gedaan...)

Stap 3 : 

Je wacht tot het ei gebakken is en dan leg je het ei op je bord. Je kan er nu nog eventueel brood en advocado bij doen. ( ik koos vandaag voor alleen advocado). Alleen nog wat zout er bij en klaar is kees!

 

Het was heel erg lekker, en het koste me minder dan 5 minuten.

 

Love,

 

Liselotte Amman

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman