Hema bronzer powder 01

06-05-2014 14:37

Toen ik een kijkje nam bij de hema was er een nieuwe collectie. Het eerste wat me opviel waren de mooie nagellakjes. Maar toen ik veder keek zag ik daar deze mooie bronzer liggen. Deze bronzer heeft een hele mooie structuurt en was niet duur. Ik dacht die wil ik testen!

De bronzer heeft een 3 kleurig indeling. Aan de linkerkant is het een soort lichtroze blush, daarnaast een donkerdere bruin en aan de rechterkant een lichtbruine. En oh!, wat een mooie structuur.
Het doosje is erg chique maar ook simpel.

 

                         1.nog geen bronzer op

                                        2. bronzer aanbrengen. Tip: zorg dat je een schuinafgesneden kwast hebt. Dit werkt het makkelijkst.

                                   3. met de bronzer.

 

Wow wat een mooie natuurlijke gloed! Het heeft wel genoeg pichment, maar niet heel veel. Dat is juist een plus punt, zodat je niet op een barbie gaat lijken. (persoonlijke mening).

De bronzer is een soort blush/bronzer ineen. Het geeft genoeg af, als je nu nog blush er bij gaat doen wordt het te druk.

Ik vind het zeker een aanrader, en al helemaal als je voor het eerst begint met bronzer. De bronzer is perfect voor everyday.

Het valt niet teveel op maar maakt je gezicht toch wel warmer.

Hema Bronzing Powder 01 - 4 euro bij alle hema's verkrijgbaar.

 

 

overige producten die ik heb gebruikt:

-Essence get big lashes volume boost mascara

-Essence longlasting lipstick 13

-Hema foundation

-essence coverstik

-L'oreal double extension carbon black mascara

-Cookie & cream shimmering pearls

 

 

 

Liefs Liselotte

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman