Hema longlasting nail polish 729 'ocean glitter'

07-05-2014 17:44

Zoals jullie al wisten, niet alleen Essence & Catrice hebben een nieuwe collectie, maar Hema ook. Ze hebben een aantal mooie blauwe tinten, waar je een mooie look mee kan maken. De Nagellak viel  meteen op, hele mooie glitters. De nagellak is niet alleen om te gebruiken, maar ook nog is mooi om naar te kijken :).

 

Het lijkt wel een soort special effect, grove glitters in de kleuren donkerblauw, lichtblauw, lila, groen & zilver. De naam klinkt ook zo leuk : Ocean Glitter.

Het potje heeft 11 ML en heeft een longlasting effect.

Je moet wel echt glitters hebben aan het kwastje anders zie je er niks van, en ik zou ook sowieso een onderkleur gebruiken als base, anders krijg je niet een heel mooi effect (zie foto). Iets te grove glitters voor mij. Maar toch hele mooie glitters. Het blijft er echt goed en lang op zitten. Mooie ocean colors.

Hema longlasting nailpolish - 2,50 verkrijgbaar bij alle Hema's.

 

Liefs Liselotte

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman