Herfst/winter collectie stylizzy.nl

11-09-2014 11:28

Hallo Lezers!
De mode website www.stylizzy.nl waar ik eerder over schreef heeft nu een herfst/winter collectie & het leek mij leuk om jullie een beetje een idee te geven hoe dat er uit ziet!

Een lekkere warme trui/long sleeve voor de herfst & winter kan niet ontbreken!
 

Deze super leuke tas hoort ook bij de nieuwe collectie & is echt super hip!

 

Hou je van blazers ? dan is deze  misschien iets voor jou!

 

Stylizzy.nl heeft nog veel meer leuke  nieuwe kleding dus ik zou snel een kijkje nemen voor het op is!

 

Meer over stylizzy: Wat is stylizzy + zomer collectie

 

Liefs Liselotte
 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman