Hoge knot tutorial

07-02-2014 21:49

Hier leg ik uit hoe je een hoge knot kan maken behulp van foto's :

 

als eerste moet je je haar goed door borstelen:

 

daar na borstel je je haar naar voren :
 

 

daarna pak je je haar vast op 1 punt waar je de knot wilt hebben en draai hem met de andere hand :


nu draai je de gerolde staart in een rondje:

alleen nog een elastiekje erom heen en..........

 

TATA een leuke, lekkerzittende, niet irritante, makkelijk te maken knot !

 

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en t leuk vonden!

 

Liefs Liselotte

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman