I Love ... Strawberries and milkshake douche scrub

25-02-2014 17:32

Ik heb al meer van de I Love..... Producten. Ik ben er erg tevreden over, vooral over de geur.

Deze scrub ruikt echt super lekker, en heeft een prinsessen design.

het maakt je huid lekker zacht en soepel.

De scrub is niet heel hard, als je huid een stevigere beurt nodig heeft, kan je beter een andere nemen van de hema bijvoorbeeld.

Je kan hem lekker gebruiken voor onder de douche om je schoon te maken en te scrubben.

Hij ruikt naar aarbeitjes, en als je hem hebt gebruikt, ruik jij ook heel lekker naar aarbeien. (Je hebt wel eens van die douchegels/producten dan ruiken ze heel lekker maar ruik je er zelf niet naar ;/).

Op de voorkant van de scrub staat een grappig tekstje(niet heel duidelijk te zien op de foto):

Fall in love again; there's

something about the super

smoothness of my thick

creamy aroma, united with

a burst of fresh strawberries,

that leaves your senses

elated and your

tastebuds-a-tingling!

 

dat betekent dus (snel samengevat):

dat er iets  is met de scrub die je smaakpapillen gek maakt.

 

voor ongeveer 7 euro kan je hem kopen bij de douglas of www.ilovecosmetics.eu 

 

Liefs Liselotte

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman