I'm back! #update

23-07-2014 11:48

Hallo lieve beautybylotje lezers!

 

EINDELIJK ik heb weer internet voor de computer. Mijn computer staat al in het nieuwe huis & vrijdag wonen we dr echt. Ik heb super veel leuke ideetjes kregen voor mijn blog dus ik beloof jullie, binnenkort komen dr weer heel veel blogposts! Uiteraard krijgen jullie foto's te zien van mijn nieuwe kamer! Ik heb een hele mooie kaptafel van de IKEA die meerdere bloggers hebben. Ik ben er verliefd op. Echt veele malen sorry dat ik de laatste tijd niks aan mn blog heb kunnen doen. Het zei zo. Ik hoop dat jullie het begrijpen.

 

Heel veel liefs,

 

Liselotte

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman