Kaptafel opgeruimd

14-04-2014 20:28

Ik heb gister mijn kaptafel opgeruimd en een nieuw systeem bedacht, want dat andere werkte voor geen meter!
Dus ik wilde het resultaat laten zien en ik ben er erg blij mee.

Links:

-verzorgings producten

-lipgloss en lipstickjes en mascara's in een glazen vaas.

-Kwasten

Rechts:

- Luchtjes

 

 

Ook heb ik de laade's opgeruimd maar alleen de onderste(make up& beauty) deel is interessant om te laten zien.

in het witte bakje :

-oogschaduw's 

-highlighters

-blush

Rechts:

-concealers

-foundation's

-sponsjes 

In het kleine bakje:

-luchtjes testers

 

Ik ben er heel erg blij mee. Hebben jullie nog tips voor je beautystash/kaptafel op te ruimen?

Laat het weten in de comments!

 

 

Liefs Liselotte

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman