Kerstdiner 1e kerstdag t'lagerhuys

26-12-2014 13:08

Hee lieve lezers, vandaag het eerste (echte) blogpost op mn site met eigen domeinnaam! Ik hoop dat mn site nu  makkelijker te vinden is.

 

Gister was het eerste kerstdag en ik heb heerlijk gegeten met mn zus en ouders in het lagerhuys. 7 gangen diner. Vandaag laat ik zien wat ik heb gegeten daar. Ik heb daar foto's van gemaakt. Ik weet niet meer van alles wat het precies is, maar wel ongeveer dus dat zet ik er wel bij. Enjoy!

het eerste een Amuse , zoete aardappelen mouse met een hollandse garnalen mix met uitjes.

Fruitcoktail (voorgerecht 1)

 

sashim, tonijn (voorgerecht 2)

 

Zeebaars met een stuk krab (voorgerecht 3)

 

Bloemkool soep met een eitje en truffel (voorgerecht 4)

 


Spoom, stoofperen creme met kaneel, walnoten en ijs ( voorgerecht 5)

Biefstuk, met vergeten groente (hoofdgerecht)

 

Walnoten met jam en geitenkaas (  nagerecht 1  )

 

Chocolademouse en sinasappel decoratie ( nagerecht 2 )

 

 

Het was heel lekker en het restaurant is lekker dichtbij.

 

 

Heel veel liefs

Liselotte

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman