Makeup wens voor een gelegenheid? Boek bij mij een afspraak voor maar 7,50!

30-12-2014 19:47

Make-up wens voor een feestje, of een andere gelegenheid, of gewoon een dagelijkse look? Voor maar 7,50  euro maak ik je op!

Boek bij mij een afspraak via liselotte.amman@yahoo.com of via https://liselotteamman.reservio.com

Het kan bij mij thuis, dus in de buurt van Muiderberg.

Vooral voor meiden van 0 tot 30 jaar. (Ouder mag natuurlijk ook)

 

 

 

Voor de mensen die mij nog niet kennen,

Ik ben Liselotte Amman en ik ben dol op make-uppen. 

Ik doe dit al best lang en ik zal binnenkort al wel mooie looks foto's laten zien.

Eerder heb ik mensen opgemaakt, en zij vonden het allemaal heel erg mooi.

 

 

 

 

blog : www.beautybylotje.n

Instagram : @liselotte.amman

Email : Liselotte.amman@yahoo.com

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman