Mijn eerste Mac highlighter <3 Mac mineralize skinfinish Soft and gentle

12-09-2014 16:36

Zaterdag was ik jarig en toen heb ik van mijn lieve zus de Mac mineralize skinfinish soft and gentle gekregen! Ik wilde hem super graag en al heel lang hebben. Ik zag bij andere beautybloggers dat deze super goed is en dat ze er super fan van zijn.

Mac heeft een nieuwe verpakking. Nog steeds chique zwart, met een glaasje & een magneet sluiting. 

De highlighter lijkt een beetje op een planeet. Prachtig met een goudglansje. Heel erg mooi!

 

 

 

Mac mineralize skinfinish Soft and gentle - 28 euro, te koop bij mac filialen

 

wauw! de highlighter is super gepigmenteerd! Super mooie glans! Ik ben er nu al helemaal verliefd op!

 

Op de foto zie je het niet zo goed, maar het heeft echt een prachtige glans. Het blijft de hele dag zitten, ziet er mooi uit & is sterk gepigmenteerd. Deze makkelijk aanbrengende highlighter staat bij alles heel erg mooi & maakt je look heel speciaal. Deze highlighter heeft alles wat je graag wilt van een highlighter. Het is nu al mijn favoriete makeup product & het is zeker weten het geld waard. Ik ben hier super blij mee & ik ben mijn zus ook super dankbaar. Het is een pareltje om alleen al naar te kijken. Ik ben fan!

Heel veel liefs,

 

Liselotte Amman

 

Onderwerp: Mijn eerste Mac highlighter <3 Mac mineralize skinfinish Soft and gentle

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman