Most likely challenge + Bloopers (video)

22-01-2015 18:53

Hallo lieve lezers/kijkers.

Ik heb een nieuwe video voor jullie!

youtu.be/TjWO_1bh2Is

Het heet de : Most likely Challenge, ik heb hem met mijn zus gedaan. Alleen er ging veel mis en dat was heel grappig! Dus daarom zitten er veel grappige stukjes in onder andere met mijn kat sientje!

de vragen : 

wie zou het eerst...

1. In de broek plassen van het lachen?
2. Zich verslapen?
3. Iets belangrijks vergeten
4. Struikelen over haar eigen voeten
5. Lachen op het verkeerde moment
6. Zich druk maken om de kleinste dingen
7. Een week niet douchen
8. Huilen in het openbaar
9. Zich als een diva gedragen
10. Miljonair worden? 

bedankt voor het kijken!

Heel veel liefs,

Liselotte

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman