My pair of uggs

08-02-2014 11:53

De meeste meisjes hebben ze wel : UGGS. de leuke en comfie boots voor in de winter.

De schoenen zijn wel erg prijzig, en het is niet heel goed voor je rug. Als je van plan bent uggs te gaan kopen, zou ik ze niet als hoofdschoenen houden.
(zorg dat je een ander stevig paar nog hebt).

Maar goed, hier laat ik mijn Uggs zien !

Ik heb 3 jaar geleden heb ik mijn eerste uggs gekocht. de 'middle chesnut bailey button' .

vorig jaar heb ik mijn tweede paar gekocht. de ' low sand bailey button'. Ik draag mijn uggs nog heel vaak en ze zitten nog steeds even lekker.

foto's :

 

 

 

Liefs Liselotte

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman