New Haircut!

27-07-2014 15:36

Vandaag ben ik dus naar de kapper geweest & ik wilde het even showen!

Ik ben nogal zuinig op mijn haar en ik wil het lekker lang houden dus mocht er maar een klein stukje van af. & aan de achterkant rond. Ik laat geen foto van de voorkant zien want ik heb een hoofdwond & ik ben niet echt in staat om dat om mijn blog te laten zien. Klein stukje wel. (voor de mensen die het afvragen, ik ben van mijn fiets gevallen en nu heb ik dus 2 sneetjes in mijn voorhoofd, niet ernstig hoor).

 

niet veel veranderd, maar ik ben er wel heel erg blij mee! mijn kapper is het schaartje, daar ga ik al heel lang heen. het duurde ook niet lang, alleen de puntjes er af en rond aan de achterkant.

 

liefs Liselotte

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman