Nieuwe video ! Hema Schoolspullen Shoplog 2014

30-07-2014 13:11

Gister heb ik nieuwe schoolspullen gekocht voor het aankomende jaar. Het leek me leuk om in het in een video te maken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden & vergeet niet te abboneren :)

PS : als je op de computer kijkt dan staan de prijzen waarschijnlijk al in beeld maar als je op je tablet of telefoon kijkt staat dat er waarschijnlijk niet. Als je de prijs wilt weten moet je even bij de beschrijving kijken of hier onder.

Prijzen :

Schriften 10 stuks  - 2 euro
Etui -  2,95
passer - 1 euro
potloden - 1 euro
pennen - 1 euro
puntenslijper - 1 euro
Agenda - 7,95
Documentenmap - 2,95
Notitieboekje A5  - 1,95
Mobielhoesje - 11,95
Etiketten op rol - 1 euro
Collegeblokken - 2,50 per stuk
 

 

 

Klik op de link hieronder om de video te bekijken.

https://www.youtube.com/watch?v=PQM-JIs4CVc&list=UUraqIcjxissrKVH4j_CkiIQ

 

Heel veel liefs,

 

Liselotte

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman