Shopblog Essence lente 2014

08-04-2014 20:48

Wiehoee! Eindelijk de nieuwe Essence collectie is uit bij ons in Holten. Ik heb dus wat mooie dingetjes gekocht, nog niet alles was er, maar dat komt nog.

Als eerste, ik vind de collectie Cookie and Cream heel cute. Alles ruikt naar cookie en het heeft mooie nude kleurtjes.

Wat mij het eerste op viel was de Cookie and Cream Shimmer Parels.

Ik vind die parels heel magisch en mooi dus die lijkt me leuk om uit te proberen.

 

Wauw! wat een mooie high lighter. De kleuren van de balletjes zijn perzik, licht geel en zacht roze.

Hier komt nog een review over natuurlijk.

de essence shimmer parels 3.40 bij de kruidvat.

 

Daarna zag ik het all about nude oogschaduw pallet. Dit is  waarschijnlijk niet de eerste keer dat je hier van hoort.

Iedereen was zo positief over dit pallet. Ik ben heel benieuwd. Zelf vind ik dit een hele mooie kleuren combinatie.

all about nude eyeshadow pallet 01  3,60 bij de kruidvat.

 

Deze lipstick 'love me' nummer 13 heeft de PERFECTE kleur voor mij. zo mooi! Dit hoort niet bij de nieuwe collectie maar hij is prachtig.

 

Dan heb ik ook nog de cookie and cream hand cream. Ik dacht oh leuk! Die neem ik mee, zonder te ruiken wat de geur was....

Toen ik hem rook dacht ik IEL! dit is echt een hele vieze geur van koekjes! Maar toen ik het opdeed viel het gelukkig heel erg mee, het maakt je handen lekker zacht en je handen stinken niet. Ik ben over de geur niet zo enthousiast. maar het kan er mee door.

 

Ik heb ook nog een concealer gekocht want die van mij was op.

review over de concealer: Essence coverstick

Dit was mijn shopblog ik hoop dat jullie het leuk vonden!

 

 

Liefs

Liselotte Amman

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman