Shoplog eind augustus 2014, W7, etos, hema.

30-08-2014 14:09

Hallo lezers!
Gister heb ik wat nieuwe makeup producten gescoort bij wat winkels & het leek mij leuk om even te laten zien!

Ik heb een oogschaduwpallete, nagellak, tape , foundation, kwasten & een poeder gekocht.

 

1. oogschaduw pallete : W7 in the Nude. Ik heb zo mega veel goede review's gelezen & video's er over gezien dat ik het wel moest hebben. Dit pallette is een echte DUPE van het NAKED 3 pallette. Ik wilde het naked 3 pallette super graag alleen ik heb niet al het geld van de wereld. Ik ben hier echt super blij mee! review volgt.

bij de op = op had ik ook nog een leuk nagellakje mee kunnen nemen voor maar 2 euro!

W7 in the nude - 7,95 bij op=op

Saffon nagellak nummer 18 - 1,99 bij op = op

 

Ook heb ik 3 kwasten gekocht die ik al een tijdje op het oog had. 2 oogschaduw kwast en een waaier kwast van Etos.

Zwarte blending brush van Hema 3,10

Smokey eye kwast van Hema 3,65

Etos waaierkwast voor highlighter 2,50

 

 

Bij de etos had ik ook nog iets anders gehaalt namelijk 2 producten van Miss Sporty.

Een BB-cream die me heel erg goed lijkt & een poeder foundation.

Miss sporty Morning baby! BBcream - 3,49 bij etos

MIss sporty So matte perfect stay poeder foundation. - rond de 2,50

 


Als laatst nog deze Washi tape van de hema met 2 leuke printjes. Ik vind het leuk om mijn boeken er mee te versieren.

Hema washi tape - 2,50

 

 

Liefs Liselotte

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman