Skinpharma pakketje

14-06-2014 14:21

Wiehoee! mijn pakketje is binnen gekomen van de webshop : www.skinpharma.nl , dat is een webshop met allemaal verzorgings producten & af en toe wat make - up . Skinpharma en ik  hebben een beetje rondgemaild en zij wilden graag wat opsturen, en ik zeg daar natuurlijk geen nee tegen! Hier laat ik zien wat ik allemaal heb gekregen en wat in het pakketje zat. Ik ben er erg blij mee en ik wil skinpharma daar ook super voor bedanken!

Als eerste zat er een briefje aan mij in. Op het briefje staat een leuk berichtje van Kim.

 

 

In het pakketje zelf zitten 7 producten ( testers).

- 4 van La Roche-Posay

-2 van Eucerin

-1 van Vichy

 

De 4 testers van La Roche-Posay zijn verpakt in 2 kleine flesjes van 15 ml en 2 tube's van 3 ml. 

Het oranje doosje is een Gel-Creme dry touch SPF 50+ zonder parfum of parabenen & het blauwe doosje is een Sebum-Regulerende hydraterende verzorging. Ook deze zonder parabenen.

De flesjes zijn allebij het zelfde, makeup removers!

Nu de Eucerin producten, de grote vierkante fles is een milde shampoo met de pH 5. De andere is een aanvullende hydraterende creme, zonder olie of parfum.

Dan de laatste, een neovadiol magistral elixir van Vichy, ik heb gelezen dat dit heel goed is voor de jonge huid. Ben benieuwd!

 

 

Ik ben echt heel erg blij dat ik deze producten van Skinpharma heb gekregen & ik zou echt even een kijkje nemen als ik jullie was want het is echt een leuke webshop.  www.skinpharma.nl

Ik ga ze natuurlijk allemaal testen & reviewen, ik ben zo benieuwd!

 

Liefs Liselotte

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman