spring look : nails

16-02-2014 15:26

de lente drijgt weer aan te komen! :D Het is niet echt winter geweest/is maar die hoeft van mij niet meer te komen.
maar nu het volgende maand lente wordt heb ik daarom een frisse, goedkope lente look bedacht.

als eerste heb ik als onder basis een appeltjes groen gedaan.
daarna heb ik op mijn ring vinger blauwe glittertjes gedaan kijk uit met de glitters, werk met een krant er onder of een placemet want anders ligt er overal glitters aan het eind. Alleen nog een topcoat en de look is af.

 

Heel simpel en makkelijk dus!


foto mijn creatie:



producten:
-catrice cosmetics : ultimate nail lacquer, 11 : miss piggy's BF 3 euro bij de kruidvat (oude collectie)
-essence superheroes effect nails :03 2 euro bij de kruidvat
-topcoat hema : 2 euro

 


foto van de producten:

 

Liefs Liselotte
 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman