Stylizzy.nl

20-08-2014 18:50

Hee lieve lezers!

De webshop www.stylizzy.nl heeft heel veel leuke kleren deze zomer!
De collectie bestaat uit 3 lijnen: meisjes 1-6, meisjes 7-14 en
vrouwen. De zomer collectie van 2014 bestaat uit: t-shirts, jurken,
rokken, broeken, schoenen, slippers en tassen.

of voor kinderen!

 

Super leuke webshop voor klein en groot.  Neem zeker een kijkje! www.stylizzy.nl

 

Welk product vind jij het leukste van de webshop?

 

 

Liefs Liselotte

 

 

 

Stylizzy.nl Welk product vind jij het leukst?

Xxx

Fleur 20-08-2014
Ik t laatste jurkje xoxox

Tof

Esmee 20-08-2014
Leuke kleren! Eerste jurkje vind ik t leukste :)

Nieuw bericht

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman