turtorial : stampy zet essence nagel art

11-02-2014 17:30

Ik heb vandaag een turtorial over de stamp zet van essence : ik wilde hem graag testen voor jullie en voor mezelf.

 

Wat heb je nodig :

-stamp zet van essence 3 euro kruidvat (inclusief : een figuurtjesschijf, een schraper en een stamper)

-2 kleurtjes nagelak : het liefste twee kleuren die goed opvallen bij elkaar. (zie zo wat er anders gebeurt). Ik heb van essence rood (nummer 61) en knal roze (nummer 56). allebij 1,67 bij de kruidvat.

-normale topcoat (2 euro bij de hema)

-kranten waar je het op kan doen zodat er nergens iets opkomt)

 

 

stap 1 : doe je een kleur op je nagels. (ik heb roze)

 

stap 2 : doe de andere kleur (ik heb rood) op het figuurtjesschijf op een figuurtje en schraap de overige nagelak weg met de schraper.

 

stap 3 : stamp de  stamper over de nagelak.

 

stap 4 : doe de stamper op je nagel en tata ! een figuurtje op je nagel. ( fail je ziet het rood niet goed op de roze)

nu kan je dit bij meer nagels doen en heb je simpel leuke figuurtjes :)

het is wel een kunst om het te doen dus eerst oefenen tot het lukt!

 

ik hoop dat jullie het leuk vonden!

 

Liefs Liselotte

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman