Update!

02-07-2014 14:30

Oke, ten eerste : Sorry! Ik heb echt heel lang niks meer gedaan omdat we midden in een verhuizing zitten & heb bijna geen tijd. Ook zat ik in een proefwerkweek maar die heb ik gelukkig overleeft en ga ik volgend jaar opstromen naar 3vwo. Daar ben ik wel heel erg blij mee. Nu hoef ik dus echt helemaal niks meer te doen voor school want de boeken & rapport zijn allemaal opgehaalt. :)

 

Alleen nu het volgende, mijn vader heeft de internet gestopt vanaf 1 Juli, wat raar is, want we gaan pas over een paar weken weg. Maarja, het punt is, eigenlijk hoort de internet er al mee op te hebben gehouden. Maar dat is nog niet zo en hij doet t nog terwijl het al 2 juli is. Wat dus voor mij wel handig is. Het kan dus zijn dat ik straks dus gewoon heel lang zonder internet zit.  :(

 

Het punt is dat ik wel zoveel ideetjes heb voor mn blog, dus als de verhuizing over is........... Wordt het een stuk actiever.

 

Nu zijn we alles aan t uitzoeken wat we houden & weg kan. Wat ECHT nodig is, want we gaan naar een stuk kleiner huis. (eigenlijk is het ons oude huis, we hebben er al in gewoond vroeger). Ik krijg wel een hele mooie kamer. Ik heb echt een heel mooi bureau en kaptafel en daar krijgen jullie nog veel van te horen. 

 

Liefs Liselotte

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman