UPDATE

20-11-2014 16:32

Lieve lezers,

Ik wil me heel erg veronschuldigen dat ik langer dan een maand niks meer heb gepost. De redenen zijn dat ik het heel erg druk heb en ik probeer te wennen aan een nieuw leven in het westen van het land.

Maar hier ben ik , om eindelijk weer wat te posten! Ik heb wel de afgelopen tijd veel ideetjes op gedaan voor mn blog!
Ik ben echt van plan om weer vaker iets te posten. Bloggen is echt het allerleukste om te doen en het kan me uren bezig houden, dus ik ga er meer tijd voor vrij maken. Vandaag had ik gelukkig tijd om weer wat te bloggen want voor morgen heb ik niet heel veel huiswerk. Ik had trouwens laatst een leuke #beautybylotjesnaps gemaakt, maar die was op een geven moment verdwenen. Ook heb ik een tijdje ziek in bed gelegen, maar het gaat al wel wat  beter. Als jullie nog vragen aan mij hebben of over hoe ik het hier vind, laat het dan vooral weten.

Lots of kisses,

Liselotte

UPDATE

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman