Valentijn Inspiration

13-02-2015 17:38

Lieve lezers<3

Morgen is het weer valentijns dag en ik laat wat inspiratie zien voor deze dag.

 

1 #outfit

 

Bij valentijnsdag past natuurlijk schattige/wel subtiele outfits.

Hier zijn wat outfits die ik wel aan zou doen op valentijnsdag. Romantisch, schattig maar subtiel.

 

 

2    #haar

 

Net als bij outfits moet haar ook schattig, romantisch en subtiel zijn. Je kan kiezen voor je haar mooi op te steken, los met een plukje vast. Of je haar mooi krullend. Zelf zou ik mijn haar krullen want dat vind ik toch het meest toepasselijk. Maar deze haar stijl vind ik ook heel mooi. Krullend en netjes.

 

3     #makeup

Je kan bij makeup zoveel verschillende combinaties doen voor valentijnsdag. 

Je kan voor wat heftiger gaan zoals bij deze :

 

Maar persoonlijk zou ik daar niet voor gaan meteen rode lipstick op bij een valentijnsdate.

Ik zou meer voor zoiets gaan, roze, zacht, maar wel heel mooi.

 

Of natuurlijk heel creatief zijn ;)

 

 

Dit waren mijn valentijn favorieten.

Heel veel Liefs Liselotte

 

Instagram : @liselotteamman_

Twitter : @liselotteamman

Youtube : www.youtube.com/liselotteamman

 

 

 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman