Victoria Secret Lipgloss : Pinked Lemonade

24-02-2014 14:18

De Pinked Lemonade Lipgloss van Victoria Secret heeft een donkerroze warme kleur.

Op de voorkant staat met zilvere letters BeautyRush.

Het dopje heeft een zilvere weerspiegeling.

De lipgloss heeft een schuin spuit mondje om het aan te brengen.

 

Het pichment geeft lichtroze af, maar hoe dikker de laag, hoe donkerder de kleur wordt.

De Lipgloss was 7 dollar, (ik heb hem gekregen van mensen uit Amerika, voor de gene die het afvroeg).

Victoria Secret heeft nog veel andere kleuren van 'beautyrush'. Mijn zus heeft een donkere/nude achtige kleur.

Ik vind het design heel erg schattig en girly. (zie foto)

 

Victoria Secret is een heel mooi merk en eigelijk alleen in het buitenland verkrijgbaar.

Er zit wel een winkel van Victoria Secret in Nederland maar die zit in schiphol, achter de douane.

Dus daar kom je niet zo makkelijk, behalve als je op vakantie gaat natuurlijk.

 

Deze Lipgloss kan je gebruiken bij een schattige make-up look, voorbeeld : Valentijnsdag.

Maar ook gewoon voor een feestje of andere gelegenheden.

Ik zou het zelf niet zomaar naar school dragen.
 

 

Foto:

 

 

Liefs Liselotte

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn persoonlijke blog. Ik blog veel dingen over beauty & fashion, maar ook over lifestyle! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en vergeet niet iets achter te laten bij de comments!

Liefs Liselotte Amman